Whatsapp Bilgi Hattı

17 Haziran 2022

Hizmet verdiği markalara ve bu markaların bulundukları sektörlere özel ürün ve hizmet geliştirerek fark yaratmayı hedef edinen Net Call Center'ın yeni genel müdürü E. Kubilay Yorga oldu.

Net Call Center Genel Müdürlüğü görevine atanan Sayın E. Kubilay Yorga şirketimizde Genel Müdür Yardımcılığı görevini yürütüyordu. Sayın E. Kubilay Yorga'yı tebrik eder, başarılarının devamını dileriz.

Net Call Center - Sayın E. Kubilay Yorga Genel Müdür Olarak Atandı

Sayın E. Kubilay Yorga Genel Müdür Olarak Atandı

16 Haziran 2022

Samsun 19 Mayıs Üniversitesi, Çağrı Merkezi Hizmetleri bölüm öğrencileri ile profesyonel iş hayatı, sektörün iş akışı, kariyer planlaması ve işe alım süreçlerinde yeni mezun adaylardan beklentilerin konuşulduğu keyifli bir söyleşi gerçekleştirdik.

19 Mayıs Üniversitesi Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölüm başkanı Dursun Kırmemiş'in de olduğu, Genel Müdürümüz Esat Kubilay Yorga, Stratejik Planlama ve Operasyon Destek Birim Yöneticimiz Fatih Özler, İşe Alım Uzmanlarımız Berrin Sökmen ve Tuğba Altun'un da katıldığı söyleşide bölüm öğrencileri tarafından merak edilen sorular cevaplandı.

Net Call Center - 19 Mayıs Üniversitesi ile Söyleşi

19 Mayıs Üniversitesi ile Söyleşi

14 Haziran 2022

Gazi Üniversitesi Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu ile “İşletmede Mesleki Eğitim” konusunda protokole imza attık! Yüksekokula kayıtlı öğrencilerin Net Call Center Çağrı Hizmetleri Merkezi bünyesinde “İşletmede Mesleki Eğitim” yapabilmesine imkân sağlayacak protokolü; Net Call Center Çağrı Hizmetleri Merkezi Yönetim Kurulu Başkanımız Sayın Sedat Aksakallı ile Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Müdürü Prof. Dr. Erdal IRMAK imzaladılar.

Net Call Center - İşletmede Mesleki Eğitim konusunda protokole imza attık!

İşletmede Mesleki Eğitim konusunda protokole imza attık!

14 Haziran 2022

Bozok Üniversitesi, Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölüm Başkanı Mertcan Arıtürk, Öğretim Üyesi Kübra Sağlam'ın moderatörlüğünde, öğrenciler tarafından merak edilen organizasyon yapıları, çalışma koşulları, kişisel gelişim, kariyer olanakları, çağrı merkezinde istihdam bilgileri ve sektör dinamikleri hakkındaki sorular; Genel Müdürümüz Esat Kubilay Yorga, Stratejik Planlama ve Operasyon Destek Birim Yöneticimiz Fatih Özler, İşe Alım Uzmanlarımız Berrin Sökmen ve Tuğba Altun'un katıldığı söyleşide cevaplandı.

Net Call Center - Bozok Üniversitesi ile Söyleşiye Katıldık

Bozok Üniversitesi ile Söyleşiye Katıldık

14 Haziran 2022

Net Call Center Genel Müdürü, Sayın Esat Kubilay Yorga, CC Life Digital dergisine röportaj verdi.

Çalışan odaklı yaklaşımın her zaman öncelik olması gerektiğinden bahseden Genel Müdürümüz, günümüz iş dünyasında en önemli kaynak olan insanın tüm firmaların odak noktasında olması gerektiğini de röportajında ekledi.


Net Call Center - CC Life Digital Dergisi Röportajı

CC Life Digital Dergisi Röportajı