Net Call Center

TARİHÇE

Çağrı Merkezi sektörünün geçmişi uzun yıllar öncesine dayanmıyor. Telefonun var olduğu ve iş için kullanıldığı zamanları bir başlangıç olarak görebilirsiniz elbette ancak yazılım, donanım ve insan gücüyle dikkat çeken bir sektör olarak anılması oldukça yakın bir zamana denk geliyor.

Teknolojiye yatkınlığı ile bilinen Türkiye’nin bu konuya da hızla adapte olmasını şaşırtıcı bulmayabilirsiniz. Yine de istihdama büyük katkıları olan, insan ve teknolojinin bu kadar yakın olduğu bir sektörde emin adımlar atılıyor olması gerçekten memnuniyet vericidir.

Çok uzak değil, 2008 yılında Ankara’da kurulan Hem İletişim bu yolun başlangıcında ama hedefleri olan tek projeye sahip küçük bir çağrı merkeziyken bugün Net Call Center ismiyle yüzlerce çalışanı, farklı şehirlerde operasyonları ve birçok projesi ile sektöre yön veren firmalardan biri olarak anılmaktadır.

Ankara‘daki lokasyonumuzda büyüme devam ederken ihtiyaç ve talepler doğrultusunda 2011 yılında İstanbul lokasyonumuz da açıldı ve İstanbul merkezli birçok kurumsal firma ile daha yakın olma şansı yakaladık. Daha sonra hem büyüme gerekliliğimiz hem de şehrin çağrı merkezi geleceğindeki önemli konumunun parçası olmak adına 2012 yılında İzmir lokasyonumuz açıldı. Bu üç şehir de bizim tarihimizin önemli ve değerli parçaları oldular ve birçok başarı hikayesinin de gerçekleştiği yerler olarak ayrı bir anlam kazandılar. Şirketimiz 2015 yılında stratejik büyüme hedefleri doğrultusunda,bir karar alarak Ankara merkez lokasyonu ile faaliyetine devam etmektedir.

Net Call Center; çağrı (iletişim) merkezi tarihin güçlü bir takipçisi ve parçası olabildiği için ayrı bir keyif duymaktadır.

Net Call Center Tarihçe

© 2013, Net Call Center

İLETİŞİM

Ankara: +90 312 4303322
Email: iletisim@netcc.com.tr