Net Call Center

Kalite Politikamız

Çağrı merkezi hizmetlerinde;

  • Yaptığı her işte sorumluluk sahibi kadrolarla çalışmak,
  • Hangi şartlarda olursa olsun yasal/mevzuat şartları ve müşteri memnuniyetinin sorumluluğunu yerine getirmek için çalışmak,
  • Teknolojinin gerektirdiği en iyi sistemlere sahip olmak,
  • Bünyemizde kalifiye kadrolarla, işin teorik ve uygulama kısmında yetişmiş veya gelişmeye açık genç personeller istihdam etmek,
  • Sürekli iyileştirmeyi kurum kültürü haline getirerek sistemimizi sürekli geliştirmek,
  • Ülke menfaatlerini göz önünde tutarak bulunduğu ülkenin ekonomisine katkı sağlamak,
  • Çağrı merkezi hizmetlerinde kalite konusunda lider firma olmak,
  • Tüm personelimizin katılımıyla yıllık hedeflerimize ulaşmak,
  • Güler yüzlü ve dürüst bir şekilde hizmetlerimizi gerçekleştirmek

 

© 2013, Net Call Center

İLETİŞİM

Ankara: +90 312 4303322
Email: iletisim@netcc.com.tr