Net Call Center

NET BAŞARI

Beklenilenin yapılması da, beklenilenin üzerine çıkılması da başarı kabul edilebilir. Net Call Center, hizmet verdiği firmalara ve bu firmaların bulunduğu sektöre özel ürün ve hizmetler geliştirerek fark yaratmayı hedef edinmiştir. Hedefleri doğrultusunda altyapı ve insan kaynağı yatırımlarına odaklanan firmamız, iletişim odaklı birçok başarı hikayesinin de aktörü olmuştur.

Hizmet verilen sektörler ve bu sektörlerde gerçekleştirilen ve planlanan hizmet kalemleri hakkında bazı detaylar :

Telekom

Ülkemizde 4 büyük firmadan oluşan telekom sektörü hem hızlı hem de yüksek teknoloji temelli büyüdüğü için iletişim anlamında yoğun desteğe ihtiyaç duymaktadır. Net Call Center; telekom sektörünün ihtiyaçlarına yönelik hizmetleri ile bu büyümenin önemli parçaları arasında yer almaktadır.

  • Bilgilendirme
  • Kampanya Bilgilendirme ve Başvuru Alınma
  • Teknik Destek, Satış Sonrası Destek
  • Şikayet Yönetimi
  • Başvuru Alma
  • Tahsilat (Collection)
  • Randevu Yönetimi (Tanıtım, Montaj)
  • Pilot Aramalar (Kampanya Öncesi)
  • Yeni Ve Mevcut Müşteriye Hat (Telefon, ADSL…) Satış
  • Geri Kazanım (Retention)
  • Müşteri Elde Tutma (Anti Attrition)
  • Hoşgeldin (Welcome) Aramaları
  • Çapraz Satış (Ör: Sigorta)
  • Bilgi Güncelleme

Finans

Bankaları da içeren finans sektörü, birçok hizmetini iletişim kanalları üzerinden yönetebilen bir sektör olduğundan ötürü çağrı merkezlerini oldukça efektif bir şekilde kullanmaktadır. Bazıları kendi bünyesinde hizmet vermeyi tercih ederken bazıları da dış kaynak (outsource) yardımıyla önemli adımlar atmaktadır. Yönetmelikler ve kanunların da desteği ile finans sektöründe dış kaynak kullanımı düzene sokulmakla birlikte kullanım imkanları da artırılmaktadır. Net Call Center, finans sektörü tecrübeli yöneticileri ve ekibi yardımıyla aşağıda da listelenen konu başlıklarında yakın destek verebilmektedir.

  • Kredi Kartı Satış (Yeni Müşteri, Mevcut Müşteri)
  • Kuryede Reddedilen Kartlar
  • Adres Problemli Kartlar
  • Müşteri Üretme
  • Geri Kazanım (Retention)
  • Müşteri Elde Tutma (Anti Attrition)
  • POS Üye İşyeri Aramaları
  • KOBİ Aramaları
  • Anket Aramaları
  • Hoşgeldin (Welcome) Aramaları
  • Sadakat Programı Aramaları
  • Tahsilat (Collection) Aramaları
  • Sigorta Satış
  • Kredi Başvuru Aramaları
  • Doğrula(t)ma Aramaları

Otomotiv

Otomotiv, ürünlerin yakından incelenmesi hatta kullanılması beklentisi dolayısıyla çağrı merkezlerinin efektif kullanılamayacağı bir sektör olarak görülür. Oysa tanıtım, kazanım ve genişletme aşamalarının hemen tamamında iletişim projeleri önemli destekler sağlamaktadır.

  • Bilgilendirme
  • Ürün ve Firma Tanıtım
  • Randevu Yönetim (Deneme Sürüşü)
  • Teknik Destek, Satış Sonrası Destek
  • Sigorta Satış
  • Kampanya Sunum, Başvuru Alma
  • Yol Yardımı
  • Anket

Dağıtım (Elektrik, Su, Doğalgaz)

Hitap ettiği kişi sayısının ve çeşidinin çokluğu ile müşteri memnuniyeti sağlanması konusunda sıkıntı yaşanabilmesi dolayısıyla dağıtım sektöründe çağrı merkezlerinin önemli görevleri bulunmaktadır. Talep, öneri ve şikayet başlıklarında birçok konuda ve 24 saat iletişim ihtiyacının olduğu bir ortamda Net Call Center’ın önemli destekleri olmaktadır.

  • Şikayet Yönetimi
  • Talep, Öneri Yönetimi
  • Arıza Yönetimi
  • Kaçak İhbar
  • Borç Sorgulama ve İtiraz
  • Randevu Yönetimi
  • Bilgilendirme

Spor Kulüpleri

Spor kulüplerinin taraftarları ile olan iletişimi, normal bir ürün/hizmet ilişkisi gibi görülemez. Duygusal bağın yoğun olduğu bu iletişimin temelinde farklı dinamikler geçerlidir. Bu sebeple standart hizmet başlıklarından oldukça farklı yaklaşımlar uygulanmalıdır. Net Call Center, taraftar duygusunu ve bağını iyi anlayan ve buna uygun hizmetler üreten çizgide yer alarak fayda yaratmaktadır.

  • Taraftar Kart Tanıtım, Satış ve Yenileme
  • Bilgilendirme
  • Taraftar Dergisi Abonelik
  • Taraftar Ürünleri Satış
  • Taraftar GSM Aboneliği
  • Kombine Bilet Satışı

Belediye

Özellikle son dönemde, belediyelerimizin hizmet verdikleri kitle ile olan iletişimlerine büyük önem vermesiyle doğru orantılı olarak çağrı merkezlerinin görevleri de artmıştır. Net Call Center, belediye ve vatandaş iletişiminin, doğru ilişki temelinde yürümesine destek olur.

  • Sicil Yönetimi
  • Emlak, Çevre Temizlik ve İlan Reklam Vergi Bilgilendirme
  • Şikayet Yönetimi
  • Talep, Öneri Yönetimi
  • Borç Sorgulama ve İtiraz
  • Randevu Yönetimi
  • Anket
  • Dilekçe Sorgulama
  • Genel Bilgilendirme

Lojistik

Ürünlerin veya kişilerin bir noktadan diğerine iletilmesi gibi basitçe tanımlayabileceğimiz lojistik hizmetinin, destekleyici bir fonksiyonu olmasından ötürü büyük önemi vardır. Bir kurum, iyi bir lojistik iş akışı olmadığı taktirde diğer tüm hizmet ve fonksiyonlarında sıkıntı yaşayabilir. Net Call Center da bu fonksiyonların eksiksiz ve verimli bir şekilde gerçekleştirilebilmesi için hizmetler üretir.

  • Yol Yardımı
  • Lojistik Takibi
  • Portal Üyeliği Alma
  • Randevu Yönetimi
  • Şikayet Yönetimi
  • Talep, Öneri Yönetimi

Sağlık

Çoğunlukla 24 saat kesintisiz hizmet verilmesini gerektiren hassas sektörlerden biridir. Sağlık, hata kabul etmeyen ve etkin iletişimin çok önemli olduğu bir konu başlığıdır. Bu sebeple profesyonel çağrı merkezlerinin desteği çok önemlidir. Net Call Center, tüm altyapı ve yetkin insan kaynağı ile sektöre katkısını sürdürmektedir.

  • Sağlık Danışma
  • Randevu Yönetimi
  • Ambulans Hizmeti
  • Sigorta Satışı
  • Laboratuvar Sonuçları Paylaşım
  • Bilgilendirme (Hastane, Poliklinik, Doktor, İşlemler…)
  • Nöbetçi Eczane Bilgisi

© 2013, Net Call Center

İLETİŞİM

Ankara: +90 312 4303322
Email: iletisim@netcc.com.tr