Net Call Center

NET KARİYER

Çağrı merkezleri kariyer başlangıcı veya devamı için uygun şirketler midir?

Bu sorunun cevabı, aslında diğer birçok sektör ve şirkette olduğu gibi sizin hedeflerinizde gizlidir.

Çağrı merkezlerinde çalışmanın zor tarafları elbette vardır ancak temel birkaç beklentiyi karşıladığınız takdirde rahat bir başlangıç yapabilmek açısından çok doğru seçeneklerdir. Ayrıca insan ve teknoloji odaklı firmalar olan çağrı merkezlerinde “insan”‘ın ne kadar önemli olduğunu vurgulamaya gerek yoktur. Net Call Center gibi sektörün tanınan firmaları, çalışan memnuniyeti için önemli çalışmalar yapmaktadırlar.

Daha stratejik düşündüğünüzde ise çağrı merkezlerinin geçmişinin çok eskiye dayanmaması dolayısıyla bu sektördeki fırsatların da çok olduğunu görebilirsiniz. Geçmişi ve başlangıç noktası “Müşteri Temsilcisi” olan ancak şimdi “Müdür” seviyesine gelmiş birçok isim vardır. Yeni sektörlerde bu tip kariyer hedeflerine ulaşmak daha kolaydır.

Net Call Center çalışanlarını “iş arkadaşı” olarak görür ve öyle davranır. Hedefleri vardır ve bu hedeflere ancak doğru kişilerle ulaşabileceğinin bilincindedir.

Şimdi siz de, sizin için en doğru olana karar verin.

Net Call Center Başvuru Sayfası

© 2013, Net Call Center

İLETİŞİM

Ankara: +90 312 4303322
Email: iletisim@netcc.com.tr