Net Call Center

NET HİZMETLER

Net Call Center, sadece Türkiye’nin değil dünyanın en güncel teknolojik altyapılarını kullanarak hizmet vermektedir. Ayrıca yüksek kalibrasyona sahip insan kaynağı sayesinde verilen hizmetin kalitesini bir adım öteye taşımaktadır. Çağrı merkezi özelinde ihtiyaç duyulan tüm hizmetleri eksiksiz bir şekilde verebilirken, müşterileri ile bütünleşmeyi tercih eden stratejisiyle fark yaratan fikirler üretip uygulayabilmektedir.

Aşağıda bilgisi verilen, listelenen ürün ve hizmetler genel çağrı merkezi hizmetlerini içermektedir. Bununla birlikte etkin iletişim sağlamak adına tüm fikirleriniz Net Call Center çatısı altında gerçekleştirilebilir. Net Gelişim, Net Zeka ve Net Memnuniyet başlıklarındaki ürün fikirleri, sizlerin ihtiyaçları doğrultusunda oluşturulmuşlardır.

  • Telesatış / Telepazarlama
  • Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM-Customer Relationship Management)
  • Dış Arama (Outbound) ile Bilgilendirme
  • 7/24 Teknik Destek / Yardım Masası (Help Desk)
  • Şikayet/Bildirim / Arıza Yönetimi
  • Tüketici Danışma / Bilgi Merkezi (Inbound)
  • Satış Sonrası Destek
  • Puan, Hediye, Ödeme Bilgi ve Takip
  • Bayi / Servis Yönetimi
  • Üyelik Başlatma ve Üyelik Yenileme
  • Kayıp Müşterileri Geri Kazanma
  • Müşteri Sadakat Aramaları
  • Randevu Alma
  • Seminer / Eğitim / Konferans Kayıt Faaliyetleri
  • Sesli Yanıt Sistemi (IVR-Interactive Voice Response)
  • Collection (Tahsilat)
  • Back Office Hizmetleri
  • Kamuoyu Yoklaması
  • Çağrı Merkezi Danışmanlık Hizmetleri

NET GELİŞİM

Net Call Center - 1 First Feature Image 158 x 165

Tecrübe ve Eğitim

Sektörünüze ve projenizin değişkenlerine tam olarak hakim yöneticiler ve ekip arkadaşları çalıştırılmasına dayanır. Bunun bir aşaması projeniz konusunda tecrübeli personel görevlendirilmesi, diğer aşaması ise yetkin personelin projeniz ve sektörünüz hakkında yoğun eğitime tabi tutulmasıdır.

İletişim

Verimli sonuçlar alabilmenin yolu sizinle olan iletişimimizin kuvvetli olmasından geçer. Projenin hemen her aşamasında sizinle yan yana olduğumuzu ve güncel ihtiyaçlarınıza yönelik adımlar attığımızı hissedebilirsiniz.

Takibat

Hem firmanızın hem de içinde bulunduğunuz sektörün dinamiklerinin sürekli olarak takip edilmesi gereklidir. Bu sizin ihtiyaçlarınızın karşılanması kadar ihtiyacınız olduğundan haberdar olmadığınız konuların da gündeme getirilmesi ve çözümler üretilmesi ile sonuçlanır.

NET ZEKA

Net Call Center - 2 First Feature Image 158 x 165

İstatistik

İletişim projeleri teknoloji bağımlı doğalarından ötürü yoğun istatistikler üretirler. Bu basitçe günün belli saatlerinde gelen çağrı adetleri de olabilir, sunulan ürüne ilgi duyan yaş aralığı, cinsiyet, saat gibi detaylı bilgiler de olabilir. Hem projenin hem de içinde bulunduğu sektörün istatistikleri yakından izlenir.

Analiz ve Değerlendirme

İncelenen ve takip edilen istatistikler oldukça fazladır ancak bunlar yardımıyla akıllı yorumlar üretmek, bu yorumlar doğrultusunda projeye yön vermek elimizdedir. İş Zekası uygulamaları ve yakın iletişim sayesinde analiz ve değerlendirmeler yapılarak projenin gittiği ve gitmesi gereken yön ile ilgili yorumlar yapılır.

Fırsat ve Odak Noktaları Tespiti

Takip edilen istatistiklerin doğru analiz edilmesi, bu istatistikler içindeki fırsat noktalarının tespiti konusunda önemli ipuçları verir. Böylece konuşmanın akışından, sunulan önerilere kadar birçok aşamada revizyon gerçekleştirilebilir. Odaklanılması gereken noktalar konusunda doğru yorumlar yapılabilir.

 

 

NET MEMNUNİYET

Net Call Center - 3 First Feature Image 158 x 165

İletişim Kanalları

Etkin iletişimin en zorlu yönlerinden biri tüm iletişim kanallarının verimli bir şekilde yönetilmesidir. Çağrı merkezleri sadece telefon kanalını yönetir gibi görünürler ancak SMS, e-mail, web sitesi, Facebook, Twitter ve benzeri sosyal medya kanalları da bir noktadan yönetilebilir. Net Call Center gelen iletişim bilgilerini senkronize ederek tüm bu kanalları en doğru şekilde yönetir.

Şikayet ve Bildirimler

Birçok firma, gelen şikayetleri ve herhangi bir konudaki bildirimleri verimli bir şekilde yönetemez. Hem bildirimlerin takibatı hem de farklı kanallardan gelen bildirimlerin senkronize edilmesi bu aşamada büyük önem taşır. Ayrıca bu şikayet veya bildirimlerin sonuçlandırılana kadar takip edilmesi de müşteri memnuniyetini sağlayan en önemli etkendir.

İş Akışları ve Süreçler

Tüm bu bahsedilen takibat ve çözüm süreçlerinin verimi; iyi bir iş akışı diyagramı oluşturulmasından geçer. Net Call Center, hem bünyenizdeki iş akışlarını analiz eder hem de en doğru akışı sağlamak için sizi yönlendirir. Ayrıca süreç içerisinde belirlenen sıkıntılı noktalar tespit edilip raporlanarak revizyon önerileri de yapılır.

 

© 2013, Net Call Center

İLETİŞİM

Ankara: +90 312 4303322
Email: iletisim@netcc.com.tr