Net Call Center

HAKKIMIZDA

Net Call Center; 2008 yılında Hem iletişim ismi ile çağrı merkezi sektörünün öncü kuruluşlarından biri olma hedefiyle kurulmuştur.

Şirket statüsündeki müşterilerimizin stratejik ortağı olarak; müşteri hizmetlerinin tüm kanallarını yönetmek müşteri memnuniyeti, bağlılığı ve değeri yaratmak, bu kanallarla yapılan satış odaklı projelerle müşterilerimize yeni gelirler sağlamak öncelikli hedeflerimiz arasında yer almaktadır.

Net Call Center müşterilerine sadece çağrı merkezi çözümleri üreten bir firma olarak; başta dış kaynak kullanım hizmetleri olmak üzere, çağrı merkezi eğitimleri, çağrı merkezi kurulumu, danışmanlık faaliyetleri gibi operasyon ve destek çözümleri sunmaktadır. Bununla birlikte katma değerli hizmetlerin yanı sıra Dış aramalar, Tele-Satış, Tele-Ödeme, Sesli yanıt, E-posta hizmetleri, Veri giriş ve güncellemeleri, Şikayet ve müşteri memnuniyet yönetimi gibi hizmetleri de müşterileriyle paylaşmaktadır.

Firmamız 2011 yılında başlattığı, yeni bir kurumsal marka yaratma çalışmaları sonucunda Net Call Center ismiyle sektördeki güçlü konumunu tazelemiş olup, halen 600?ün üzerindeki uzman ve deneyimli personeliyle Ankara, İstanbul ve İzmir lokasyonlarında yer almaktadır.

ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Standardı, ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Standardı, ISO 10002 Müşteri Şikâyetleri Yönetim Sistemi Standardı çerçevelerinde güvence altına alınan ve son teknoloji ile desteklenen profesyonel hizmetlerini müşterilerine sunan Net Call Center, sektöründeki büyümesine kendinden emin ve güçlü adımlarla devam etmektedir.

© 2013, Net Call Center

İLETİŞİM

Ankara: +90 312 4303322
Email: iletisim@netcc.com.tr